2010. augusztus 15., vasárnap

az elmúlt nap

2010.08.14.

06:30- Felkelek.
07:50- Elindulok Budapestre a nagy Stefán találkozóra. Ez egy olyan összejövetel, amikor az ország minden széléről összegyűlik Stefán Béla és Nádhera Ilona 4 gyermeke, azok gyerekei és azok gyerekei (lassan már a mi korosztályunk gyerekei is). Ez egy fergeteges kavalkád. Iszonyat jó. Nem mellékesen szinte az egyet olyan nap az évben, amikor az apai ági unokatestvéreimmel (főleg Zsófival és Danival) találkozhatok. Zsófival mondjuk az év közben is össze összefutunk, de Dani győri, és sajnos elég necces, hogy összeüljünk egy kávéra, amikor kedvünk tartja. Pedig jó lenne, mert nagyon szeretem az unokatestvéreimet. Akkor is, ha csak másodfokúak.
10:48-ra oda is értünk Budaörse. Nagyon jó volt újra látni a rokonokat.
16:00-indulunk vissza
18:44- beérünk Pécs határára
20:00- Indulok Patri születésnapi pincepartijára, 2 doboz czigivel és egy üveg borral, és reménykedek, hogy minimum olyan jó buli lesz, mint tavaly (ám tudtam, se Nóri, se Abszint... a dolgok még sem lesznek 100%ban ugyanazok).
00:00- átlépünk a mába. Szinte mindenki hulla részeg,már elmentünk lopni kukoricát a szomszéd kertből, volt aki hányt, volt aki össze vissza fetrengett minimális ruhákban. Közben összevesztem  pár ismeretlennel, akik felől azt hallottam, hogy "UUuuutttttáááálom Madonnnát!!" Ekkor bekapcsolt az ÖLJ! üzemmódom, és Bence és Nacus is csatlakozott.
04:38- miután átmásztunk egy lápi mocsáron, és egy temetőn, hogy időben elérjük az első buszt, találkozunk egy síró barátnőnkkel, akinek vigasztalásra van szüksége, így feláldozzuk magunkat, szemünk sarkából látjuk, ahogy a busz elszáguld, de mi ott maradtunk, mert a barátunknak szüksége volt ránk.
06:00- Samun, azaz rajtam elkezd erőt venni egy hihetetlen részegségi hullám, felpörgök, ugrálok, röhögök és nagy hangulatot csinálok.
06:30- már 24 órája vagyok ébren. A busz (némi malőrrel) elindul Pécsre.
07:57- bevetődök az ágyamba.
12:00- felkelek ebédelni.
15:30 -felkelek inni
16:30- felkelek, mert csörög a telefon. Anitácska a vonalban. Kérdi: Megyek-e hozzá ivós partira. Én másnaposan lüktető fejjel csak ennyit tudok mondani:
HOGY A RETEKBE NE?!

1 megjegyzés:

Andus írta...

ÉS SZERINTED ÉN NEM VAGYOK MÁSNAPOS BAZDMEG???????!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails