2010. augusztus 13., péntek

képeskedek.

Úgy döntöttem, hogy ha majd kész lesz a szobám alapja (mert hiába lakunk itt X hónapja, nekem még mindig se íróasztalom, se polcaim a 400 könyvemnek és 40 valahány virágcserepemnek), nekiállok kicsit kidekorálni a szobát.
Ez a rész a párnám feletti fal. Azért jó, mert ott a szekrény, és akkor az úgy közrefogja az ágy végét. Szeretem, hogy ilyen kis odú szerű.

Ide fog jönni 3 bekeretezett fénykép, amit felfúratok:

Szóval ez a három, nekem fontos kép, nekem fontos emberekről fogja vigyázni az álmomat éjszaka.


Ez az oldal pedig az ágyammal párhuzamos fal.

Ide (a virágos polcokon kívül), még nem vagyok 100%-ig biztos benne, de valószínű, hogy festményeket fogok felfúratni. Nem tudom, hogy miféléket, de egy biztos, hogy azt a kis mini festményt, amit Rab-szigeten vettem magamnak (tűzpiros-narancssárga színekben a város) ide fogom kirakni.

Akkor az ágy végében ismét egy barikád. A másik szekrényem található. Ez a szép fenyőoldalát mutogatja nekem, ami nagyon passzol a kék falakhoz.

Nah, erre a szekrényre pedig egy kép egyveleget szeretnék. Barátokkal közös képek, Madonna, család, ballagás... rajzok.... mindenféle. Ezeknek a képeknek (többek között) mindenképpen szerepelniük kell:

És még rengetegnek másik képnek.

És már csak egy dolog maradt. Az ajtó. A legidiótább ajtó, amit valaha láttam. Ugyanis az üveg benne rendes normál ablaküveg. Nem az a redőzött, nem is tejüveg... sima, átlátható üveg.

Ide meg úgy gondoltam, hogy képeslapokat ragasztok. Olyanokat, amiket barátok küldenek Nekem, meg ahova én megyek, akkor ott veszek egyet, és kirakom. Eddig mondjuk csak 3 darab van... 2 Nikutól, és egy Rab-ról. De ha küldtök Nekem sokat, akkor hamar megtelik az ablak :D

6 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

hát akkor nincs mese,megy a képeslap Győrből...

Samu írta...

éljenn :)

ilike írta...

Meg Tabról is ! :-))

eogan írta...

Szép, hogy fontosnak tartjátok a valódi, kézzel is megfogható fényképeket. Sok helyen már teljesen megszokott a számítógépes visszajátszás, de szerintem ez élményölő.

Unknown írta...

Samukám
Van még gy képeslap jellegű... Ilikével küldtük Neked! :)
Örülök, hogy ott fogjuk őrizni az álmodat! <3

ilike írta...

Bizonyám! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails