2010. augusztus 7., szombat

Vicces, hogy azért nem estem letargiába, amiért elmentek, mert eszembe jutott a világ egyik legnagyobb közhelye.  "Ne sírj mert vége, örülj, hogy megtörtént". És basszameg, ez a kis szerencsesüti bölcsesség az, ami tényleg tartja bennem a lelket.  Többek között ezt utálom a legjobban ezekben a nyaralásokban. Közvetlen vagyok, ezért nagyon könnyen barátkozok. Összehaverkodok vadidegenekkel, és aztán huss... ahogy jött, úgy megy is. Game Over.
Ha ezek párkapcsolatok lennének, akkor mondanám :"Ebül jött pasi ebül is távozik".
A legrosszabb, hogy ott van a tudat, soha többé nem látod őket viszont. Persze írhatjátok, hogy lehet tartani a kapcsolatokat... de a semmire építeni? Értelmetlen. Vége. És lassan gurul tovább az autó.

6 megjegyzés:

ilike írta...

Bizony drága Samukám...az élet megy tovább...De mi maradunk. :-)

Névtelen írta...

Ismerkedni én is szeretek, búcsúzkodni utálok, mert hasonló érzéseket vált ki belőlem, mint amiket leírtál. Olyan, mintha megszakadna valami, belőled pedig szó szerint kiszakadna valami, pillanatok, arcok, élmények, amikért emlékeidben kotorászva még küzdhetsz, és elhiheted, hogy éltetheted őket, de előbb-utóbb megfakulnak és kimúlnak. Csak sajnos a helyükre már nem érkezik semmi, az a része végleg meghal benned. (Ezt csak nyállal nyakon öntve tudtam megfogalmazni.)
Névtelen voltam, de lassan ki kéne találnom valamilyen nevet, mert a kommenteket visszaolvasva elég sok névtelen író volt.

Samu írta...

Igen Ilike, ti örökre :)

Kedves Névtelen, a nyál helyénvaló, ha nyálas dolgokról írunk. :D ÉS tényleg csinálj magadnak egy nevet :D És queeroland blogján hozzászóltam
én is ahhoz a coming out-os kommentedhez.

eogan írta...

Random név kiválasztva.
Válasz megírva.

Samu írta...

oegan. Kérlek küld el az e-mail címedet kommentben. Szeretnék neked írni egy levelet. A kommentet nem fogom átengedni, nem lesz publikus, a címedet csak én fogom látni.

Alics Niki írta...

hát.. a tábor végén a reakcióm nekem se azt mutatta, hogy annyira szeretek búcsúzkodni, de bennem az volt, hogy 1 év mulva megint találkozunk és megint egy csapat leszünk:D mégha csak 3 napra is:D lényeg a lényeg, megértem mit érzel, de sajnos ezellen nem tehetünk semmit:S az élet megy tovább:D neszomorkodj:D ł

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails