2010. szeptember 25., szombat

az alma fája...


A kép minősége nem a legjobb. Sem a fényviszonyok. Mindenesetre a célját remélem eléri. A cél pedig nem más, mint hogy lássátok, hogy fel van repedve a szám, és be van dagadva. Oké, lehet, hogy nem olyan hatalmas, és a vérzést is hamar elállítottam...de akkor is. Ezt az ajándékot kaptam Szombat délután az apukámtól. Azért, mert a Mamiéknál lefeküdtem ebéd után pihenni, és amikor felkeltem, akkor szedtem össze 3 cserép virágot, amikor ők indulni akartak. MEgértem, hogy eme tettemre ilyen agresszíven reagált, és csodálkozok, hogy nem törte el mindkét karomat azért, mert 10 perccel később tudtunk elindulni, így ő 10 perccel később ér majd haza, és 10 perccel később tud elaludni.
Amikor a kocsiban kérdeztem tőle, hogy szerinte normális viselkedés-e ez, és a tette indokolt volt-e, a válasza természetesen igen volt. Azt mondta, ő így tudja elintézni a problémáit.
Apám már számos alkalommal vert meg... nem egy-két pofonra gondolok... hanem igenis volt már, hogy engem késsel kergetett, meg is vágott vele... sőt volt, hogy egy egész forgós székkel rontott nekem.
Szerintem halálomat is keze által fogom majd elszenvedni... tán éjszaka egyszer elvágja a torkom. Fenyegetőzött már vele.
Hogy miért tenne ilyet?
Mert ő így intézi el a problémáit.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

:S akarsz talizni?

Samu írta...

ááhhh... hagyd csak. még az este előtt volt progim mára, és nem hagyom hogy ez elbassza a kedvem...

Névtelen írta...

ne is! erős vagy:) de ha gondolod leszek most én a te lelki mentorod:D

Névtelen írta...

omfg O.o azt próbálja meg!
*hug*
nac

p. írta...

hubazmeg :O

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails