2010. december 16., csütörtök

majmokbolygója

Sosem fogom elfelejteni a pillanatot, amikor először ért hozzám majom. 
Ördög, a mókusmajmok alfa hímje volt az. Beléptem a ketrecbe, kezemben egy tálcán az élelmük, és megszeppenve figyeltem, amint a majmocskák kiáramlanak, és körém gyűlnek. Ekkor történt az, hogy Ördög a semmiből rátelepedett a vállamra. Nem készítettek fel erre, és nagyot sikítottam. Amikor észleltem, hogy nincs veszély, hihetetlen érzés kerített az uralmába. 
Egy majom falka vezére elfogadott. Rám ugrott, és a vállamon ücsörgött, jelezve, hogy nem tart tőlem, nem vagyok veszélyes.
Ez a pillanat felemelő volt. Azóta természetesen megszokott rituálé, hogy rám telepednek, és ott köröznek a vállamon. A selyemmajmok továbbmennek, és bebújnak a kapucnimba, de gyakorta még a pulóverem alá is.
Hihetetlen mekkora erő rejlik ezekben az apró kis érintésekben.
LEgszívesebben a világ összes emberét bevinném oda, hogy érezze ezt. 
Mert, talán ha minden egyes ember átélné, megérezné, megtapasztalná ezeket a csodákat, akkor kevesebb pusztítást vinnénk végbe a környezetünkben, és talán, de csak talán sikerülne harmóniában élnünk a természettel.
Könnyebben fogadnánk el a tényt, hogy mi is az állatvilág részei vagyunk.

1 megjegyzés:

battie írta...

Én annyira, de annyira szívesen bemennék oda, hogy megtapasztaljam milyen. :) Tényleg felemelő érzés lehetett, hogy egyből befogadtak téged.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails