2010. december 14., kedd

Szörnyella Visszatért!

Első körben a bocsánatotokat kérem, amiért magatokra hagytalak Titeket.
Még él bennem az emlék, amikor egy évvel ezelőtt egy ismeretlen lány azt mondta: "Te vagy a leghíresebb pécsi blogger!". Hát... az utóbbi időben nem voltam méltó ehhez a címhez.
DE az amúgy is zsúfolt életembe szeptemberben belépett 146 biológus, október-november tájékat 5 magyaros, és közel egy hónapja Mr. Big is. 
Annak, hogy ma visszajöttem nagyon nagy köze Ruska Rolandnak, és Kozma Dánielnek. Ugyanis ők azok, akikkel még soha nem találkoztam, ám ma délután, életemben másodszor is álmodtam velük, és ezt egy jelnek tekintem ( Roland, volt egy gyereked, aki nem hagyott engem aludni, ezért megharagudtam rá ).
Szóval köszönöm Nekik, hogy álmomban jelezték, vissza kéne térnem az olvasóimhoz.
Idő közben beszőkültem, és önkéntesként dolgozok az állatkertben, vettem két halat, és találtam magamnak egy pasit. Ezt így dióhéjban. 
Kommentben írjátok meg, melyik érdekel a legjobban, és akkor arról fog szólni a következő post.
Ígérem, mostantól nem hanyagollak el benneteket, és rendszeresen fogok írni!!!

7 megjegyzés:

Roland írta...

Na, mondjad csak, miért nem bírt aludni hagyni a büdös kölke, és hogy vett ez rá a blogfolytatásra?

Szandii.♥ írta...

véééééééééégreeeeeeeeee!!!!!!!!!
nekem tök mindegy miről írz CSAK ÍRJÁL MÁÁÁÁÁÁÁR!!!
iszom szavaid♥

moncsuu írta...

jajdejóó. :D
kezdhetnéd mondjuk... a pasiddal. :P :D

ildus írta...

Örülök, nagyon örülök, hogy az 5 magyaros egyike lehetek. tudom, ennek sok köze nincs a kérdésedhez, de meg szerettem volna ezt osztani Veled. Nagyon szeretlek Samu, és tudd meg: Egy magyarosnak az ötből biztosan az élete fontos részévé váltál! <3

fénystoppos írta...

Végre újra itt :) Örülök, hogy visszatértél kedves Samu :) Bármiről írhatsz, mindegyik érdekelne, csak írj! :)

battie írta...

Írj Mr. Bigről!
Megjegyezném: nem csak egy magyaros (énamúgymindigkikéremmagamnakmertszínháztörisvagyok) zárt szívébe.

Adri írta...

Samci, nagyon örülök, hogy visszatértél!! Ildushoz csatlakozom, mindent leírt, amit én is szerettem volna :) szeretlek. És írhatsz bármiről, örömmel fogom olvasni ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails