2011. január 9., vasárnap

Rudolf

Tegnap este volt szerencsém a Pécsi Nemzeti Színházban megtekinteni, a Budapesti Operettszínház előadásában a Rudolf című kétfelvonásos musicalt.
Lévén, hogy a kedvenc történelmi korszakom (amint azt közületek is biztosan jó páran tudnak), a Habsburg-kor, ezért a mayerlingi tragédia története nem volt új számomra.
Sem a betétdalok nagy része.
Viszont most láttam élőben először kedvenc férfi musical énekesemet, Mészáros Árpád Zsoltot (♥), Rudolf szerepében.
Ezen kívül Vágó Bernadettet, Vetsera Mária szerepében.
A tragikus végű, ám annál szenvedélyesebb szerelem csodásan volt ábrázolva, és egyszerűen volt perc, hogy még azt is felejtettem, hogy színházban vagyok... megszűnt minden, csak ők ketten voltak... és én, aki valami csoda folytán beleláthat ebbe.
Kollégáimmal, Judittal, Klárival és Petivel voltunk.
És néha néha Judittal egymásra sandítottunk, és elkezdtünk énekelni :)
Jajj de szép volt...
Köszönöm.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

valamikor nekem is el kellene mennem az itteni vidéki színházba? Majd gyertek, oszt' megyünk együtt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails