2011. március 21., hétfő

sajnálom, engesztelés, LiebsterBlog♥

Szervusztok Kedves blogolvasók -vagytok még egyáltalán?-!
Sajnálom, hogy ígéreteimhez híven alig vagyok itt. Had szabadkozzak, hogy miért nem írok:


Évfolyamfelelős vagyok, ami azt jelenti, hogy 146 ember évfolyamszintű problémáiért felelek.
Önkéntes vagyok az állatkertben, hetente annyiszor megyek, ahányszor csak tudok, és 8, illetve 12 órán keresztül fizikai munkát végzek, és ez nagyon le fáraszt (fel a hegyre, le a hegyről, fel, le, kakipucolás, etetés...stb.).
Az egyetemen is szeretnék helytállni, mert nem engedhetem meg magamnak, hogy átrakjanak fizetősre.
Rengeteg értékes emberrel ismerkedek meg naponta, akik annyira magukkal ragadnak, hogy csüngök minden szavukon.
A magyarországi Jane Goodall Intézet tagja vagyok, most van alakulóban a Rügyek & Gyökerek csoportunk, és beindítani valamit mindig nehéz.
Ezenkívül jótákonysági akciókat, és programokat szervezek az állatkertnek.
Gondolkodom, hogy csatlakozzak a GreenPeace-hez, vagy a WWF-hez.


Szóval el vagyok havazva. Sajnálom, hogy nagyon nagyon nagyon ritkán írok.
De egy nap nekem is 24 órából áll, és sajnos vannak olyan dolgok, amiket bár nagyon szeretek, imádok csinálni, egyszerűen nélkülöznöm kell. Ilyen sajnos a blog is.
De engesztelésképpen hoztam Nektek egy képet, és egy videót:



És



Ezen kívül kaptam egy újabb blogdíjat Zirától, nagyon köszönöm Neki! Olvasgassátok a blogját, mert megéri :)


Feltételek:
1, Egy bejegyzés amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek.
2, Belinkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
3, Továbbadni 3-5 tehetséges blog társadnak és ezt tudatni is velük

Az én listám, akiknek továbbadom a díjat;

3 megjegyzés:

Mollie írta...

Jaaaaj, köszi! <3

Amúgy nagyon jó bejegyzés, én is kedvet kaptam önkénteskedni! :):)

Névtelen írta...

szeretlek Benceeeee :)

most már tudom,h nem feleslegesen gépelgetem le az életem minden unalmas pontját...:D ezért már megérte^^ :D

Szandii.♥ írta...

jajTe.imádlak.tudod úgyis^^
köszii.<3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails