2009. április 25., szombat

Melyik Alkonyat karakter lennél?

Wow mire bukkantam :D Te is megtudhatod, melyik Alkonyat karakter lennél te :D
Hogy megtudd, nem kell mást tenned, mint kitöltened ezt a tesztet: katt ide
Igen, ez angol, de amiért ilyen tökéletes vagyok, lefordítottam:

1. A legmókásabb dolog, amit a barátaiddal tudtál cselekedni

- Elolvastunk egy klasszikus regényt és utána megbeszéltünk.
- Elmentünk vadászni.
- Bármit, amíg velem biztonságban vannak.
- Vásároltunk a szüleink hitelkártyájával.
- Átrendeztem a hálószobájukat.
- Leültünk és megnéztünk egy filmet.

2. Mi a legjobb tulajdonságod?
- Bátorság.
- Hűség.
- Gyönyörűség.
- Viccesség.
- Emberiesség.
- Erőszakosság.
- Erősség.
- Minden...hihetetlen vagyok.
- Hát...kedves vagyok?

3. Ha választhatnál egy képességet, melyik lenne az?
- Szuper erősség.
- Láthatatlanság.
- Telepátia -gondolatolvasás.
- Legyőzhetetlenség.
- Repülés.
- Időutazás.

4. Melyik állathoz tudnád leginkább hasonlítani magadat?
- Oroszlán
- Gorilla
- Egér
- Páva
- Kutya
- Kígyó

5. Milyen típusú könyveket olvasol szívesen?
- Kalandregény
- Horror
- Vígjáték
- Romantikus regény
- Lányos pletyka
- Nem olvasok

6. Kit tisztelsz a legjobban közülük?
- O.J. Simpson
- Paris Hilton
- Thomas Jefferson
- Brody Jenner
- Rihanna
- Saját anyukád

7. Melyik színt szereted a legjobban?
- Piros
- Fekete
- Arany
- Rózsaszín
- Neon zöld
- Kék

Ha kitöltötted, írd meg kommentben, hogy neked melyik karakter jött ki :D

Nekem Alice, és ezt írta róla:
Köntörfalazó, barátságos és mókás, hajlasz arra, hogy nagyon tompa legyél és dolgokat cselekedj anélkül, hogy igazán rájuk gondolnál. Dolgokat teszel olyan emberekért, akik lehet, hogy nem nagyon bölcsek, de amúgy is értékelik azt.

15 megjegyzés:

mia wallace. írta...

Alice.

Samu írta...

áááá :D ikrek vagyunk?! :D :D

Sophie írta...

Edward=)

Névtelen írta...

Edward ^^

Kind, sweet, thoughtful, and a bit old-fashioned. You are looking for your true soul mate and when you find them you would die for them. Maybe people would describe you as irresistibly charming and gorgeous.

^^
hihi :D

nacus
<3

Bogi írta...

Bella.

Samu írta...

ááá:D Én is Edward akartam lenni, bár ha belegondolok, kicsit amolyan Alice-es karakterem van, tényleg... :D

Névtelen írta...

Nem láttam, nem olvastam, nem ismerem, de azért megcsináltam. :D

Edward
Kind, sweet, thoughtful, and a bit old-fashioned. You are looking for your true soul mate and when you find them you would die for them. Maybe people would describe you as irresistibly charming and gorgeous.


Ez jó? XD

Szirona írta...

nekem is Bella jött ki. :)

Samu írta...

Névtelen:D Igen, az jóóó :D :D
Sziróna, te olyan Bellás is vagy :D

Gabi írta...

Valami csoda folytán énis Bella lettem. :D

Szirona írta...

segítesz a Bellásat lefordítani? :$ ott van a blogomon.

Névtelen írta...

bella.. :)
puszi bella ;)

Névtelen írta...

Még egy Bella...

Samu írta...

Eddigi statisztika:
Alice: 3 (almalány., Ági, Samu)
Edward: 3 (TZs^^, nacus + 1 no name)
Bella: 5 (Bogi, Sziróna, Gabi + 2 no name)

Bloggerina írta...

xD kicsit régi bejegyzés, de jó hogy belebotlottam! :D

Bella
"Innocent, tom-boyish, and shy, you definietly are. You also are a bit of a clutz at times. Even though you have a very low self-image, others see you as beautiful."

[Bármit, amíg velem biztonságban vannak/Hát...kedves vagyok?/Időutazás/Páva/Romantikus regény/Anyukám/Fekete]

ez érdekes volt, köszi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails