2010. február 9., kedd

szánalmas

Az idei Valentin-napomat Bogival töltöm.
Bogival, aki idestova már 12 éve a barátom, és nagyon szeretem őt.
És viszek neki virágot is.
És ő meg süt sütit (remélhetőleg szívecske alakút, mert mondtam, csak akkor megyek, ha ilyen lesz :D ).
És én meg még a virág mellé kitalálok valamit. Valami kis meglepit.
(És rájöttem, hogy éssel nem kezdünk mondatot... Magyar szak  juhúúú )
És megnézzük az "Ilyenek voltunk" c. régi szerelmes filmet, mert az Barbra Streisand és mert az még Robert Redford is.
És még talán nézünk valami egyéb csöpögős filmet.
És lesz gyertya is.
És tudjuk nagyon jól, hogy iszonyat szánalmasok vagyunk, mert egyikünknek sincs szerelme, és együtt Valentin-napozunk, és közben irigykedünk azokra, akik bebújhatnak egy erős kar ölelésébe.
És mindezek ellenére mi nagyon szeretjük egymást.
És ez nekünk jó.

6 megjegyzés:

pécsi lány írta...

rám is ez vár. csak egyedül.

Bloggerina írta...

"rengeteg pár nem szereti és nem is tartja a Valentin-napot, mert túl giccsesnek vagy erőltetettnek érzik a dolgot"
A Valentin-nap nem egy olyan dolog ami miatt bárkinek is bánkódnia kellene. Ehelyett ez egy olyan dolog, ami begyűrűzött az amcsiktól, jól kiforgattuk, és most isszuk a levét.
"Amerikában ugyanis a Valentin-nap nem a szerelem, hanem a szeretet ünnepe. Tehát az emberek párjuk mellett családjukról, barátaikról, kollégáikról sem feledkeznek meg..."
"csak még egy alkalom a költekezésre...
Hajni, aki egy virág-ajándék boltban dolgozik, őszintén mesélt nekünk a Valentin-napi forgalomról:
„Bár mi nem emeljük meg az árainkat ilyenkor, a bevétel így is hatalmas. Szó szerint az utolsó kacatot is elviszik, ami szívecskés, vagy legalább piros, és mozdítható. Tavaly az egyik vásárló jobb híján már a rózsaszín macis celluxtartómért könyörgött.”

Celluxtartó - LOL! Na ez a szánalmas xD

Bloggerina írta...

ja és bocs, nem akartam ünneprontó lenni (remélem nem is voltam az :$), csak az a nők lapjás cikk nagyon beágyazta magát az agyamba :$

szóval azt akartam még mondani hogy a sütisütés aranyos :D komolyan mondom, még rendesen kedvem támadt nekem is hozzá xD (de mivel a koliban csak villanyrezsó van és amúgy se hinném, hogy tudok sütni, sörözni fogok xD)

amúgy meg: http://www.infobarrel.com/media/image/134.jpg
az én ajándékom neked :D
(sajnos most még csak így virtuálisan tudom küldeni, de egyszer megcsináljuk már majd igaziból is xD):*

Zsopi írta...

Bloggerina! Ezért a két hozzászólásodért ismét kivívtad a tiszteletemet. Épp ezt akartam leírni Samunak én is, csak máshogy.

Szóval Samu, azt hiszem, senki nem szánalmas, aki egy igaz barátot tudhat magáénak - pláne, ha ezt a barátot már 12 éve sorolhatja a barátai közé. Az sokkalta szánalmasabb, aki "kötelességtudatból" , mert mások is csinálják, meg nyomja a média, meg különben is mindenből folyik ilyentájt a rózsaszín macis-szívecskés giccs, együtt úszik az árral - és mint Bloggerina is említette, könyörög a virágboltos macis celluxtépőjéért.
Tehát ha Te úgy gondolod, hogy ezen a napon a legjobb, amit tehetsz - az adott lehetőségek és nem az elképzeltek között - az, hogy együtt töltöd a napot Bogival, aki sütit süt, Te meg virágot viszel és meglepit, akkor semmi okod nincs rá, hogy szánalmasnak érezd magad.

Én spec. Bálint nap alkalmából felhívom a nővérem nagyfiát, köszöntöm a névnapján, és annyi. Még mindig nem érintett meg a Valentin-nap rózsaszín cukorszivecskékkel kecsegtető felhője. Ez is csak egy nap, amikor éppen ugyanúgy szeretem a szeretteimet, mint bármelyik kedden vagy csütörtökön.
Mert szerintem az igazi szeretet olyan "keddi" - az van hétköznapokon is, és nem több vagy kevesebb egy-egy jelesebb nap alkalmából. :)
Ölellek! Zs.

B. írta...

Hát, én is egyedül leszek. Nekem még olyan jó barátom sincs, akivel együtt tölthetném.
De a sütisütés engem is megfogott, ugyis ma kaptam egy dobozt amiből kis varázslattal brownie lesz, úh ez lesz a 14-ei program :)

Szandii.♥ írta...

és lécci,alapítsátok meg amagányos szívek klubját,h csatlakozhassak...menten elbőgöm magam..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails