2010. január 31., vasárnap

fogadalmak.

No lássuk az első havi összesítést, mennyire sikerült betartani az újévi fogadalmakat!

1. Napi 1 bögre kávé ( a napi minimum 2-3 helyett)
Ez ment! Simán! Juhúú! Voltak olyan napok is, hogy egy korty kávét se!!
 
2. A maradék kávé adag helyett nagy bögre teák

Hát nem ment. Kb. 3-4 bögre teát ittam egész hónapban :S
 
3. Közepes rendtartás a szobában (minden szombaton legalább 1 órán keresztül intenzíven pakolni)

Ahogy az Samuka elképzeli... most is olyan, mintha épp a francia forradalom dúlta volna fel.
 
4. Minden nap tanulni a következő napi órákra (legalábbis a nagy részükre, hogy sikeres érettségim legyen, és felvegyenek az egyetemre

Ez seeeeeeeeem! Megint csak doglozatokra tanulok, linkeskedek...jááájjj :(
 
5. Alkohol... nem, asszem ez a mennyiség kell a létfenntartáshoz... jó, talán icipicit kevesebbet

Tény, hogy nem ittam annyit... csak, szalagavató, afterparty, ritás ide-oda....hmm hmm... a fenébe :D

6. Csak minőségi cigit szívni
Nem. A pénz nagy úr. Eddig rosszul áll a szénám.
 
7. Minden héten írni valamit (verset, cikket, novellát...akármit)

Lusta vagyok. És az ágyam kényelmesebb. És sok sok film a laptopon...Sorry :(
 
8. Kikeveredni a depressziómból, amit NR okozott

Háháááá, ez megvan! Juhúúú! Ez a legfontosab! jeee! Éljeeen! :D :d
 
9. Ha a 8. megvan, akkor visszaugrás a "ringbe", és összeszedni valami normális egyedet

Nem is írok semmit. Grrrr.
 
10. Lefogyni... mindegy, hogy hogyan, mindegy, hogy fáj-e vagy sem... elegem van

Nos, lassan valóban akkora leszek mint egy vágósúéyban levő disznó...,.
 
11. Kevésbé agresszívnak lenni a szüleimmel és az öcsémmel

Hát basszus... nem emlékeztem h megfogadtam... nah majd ezentúl :)
 
12. Hirdetni az igét, miszerint Madonna az univerzum egyetlen igaz királynője (bár ezt eddig is tettem)

Eleget tettem!!! :D :D
 
+1. Miután elértem a kitűzött súlypontot, megbékélni önmagammal, és szeretni azt, aki vagyok.

Elkezdtem megkedvelni magam. Nem nagyon... de azért fél siker :D

Összessen: 13ból 5öt sikeresen teljesítettem!

Nem valami fényes átlag xD

2 megjegyzés:

Bloggerina írta...

annyira talán nem fényes - de még csak január van! :)

Zsopi írta...

Akkor elmondom, hogy csinálják ezt a profik.
Először is, az ember megtanul ott viszketni, ahol vakarózni tud. Nem a fogadalomhoz igazítja a sikert, hanem a sikerhez a fogadalmat. Nekem például sikerül szép kerek pocakot növesztenem áprilisra, tehát ez már lehet egy fogadalom is: Egészséges kerek pocakot növesztek áprilisra. - A siker garantált. (Ha szeretnénk graffitit kapcsolni hozzá: Úgy döntöttem, formába lendülök. A gömbölyű is egy forma.)

Másrészt nem fogad meg olyat, amit születésétől kezdve sosem sikerült betartani. Ha a szobád hosszú évek óta olyan, mint Hirosima a bombázás után, akkor feltehetően egy új év ezen nem fog változtatni. (Márpedig ismerlek egy ideje, és azok a polcok elég régóta görbülnek lefelé középen a terheléstől... de még mindig bírják, szerintem akkor lenne bajuk, ha levennéd róluk a súlyt. :P)

Harmadrészt: Szerintem szerethető vagy Te majdnem vágósúlyban lévő kismalacnak is (mint említettem már párezerszer, szerintem pont ízért jó Téged megölelni, mert nem zörögnek közbe a csontjaid, a vágósúly meg üres hanta, azt csak Te látod, és rajtad kívül senki más... arról nem is beszélve, hogy én inkább örvendek, hogy nem kezdtél bele valami ön-egészségromboló eszetlen diétába - amitől még mindig féltelek, mert emlékszem egynémely fellángolásodra, amiktől a hajam égnek állt egy hétig.) és úgy gondolom, könnyebb lesz még fogynod is, ha így is megszereted azt a hóbortos operett-Samut, aki vagy. (Ha nem tudod, mit lehet benned így szeretni, kérdezd a szakértőket ;))

Negyedrészt: Ha ezt az átlagot nézzük, akkor 1 hónap alatt 13-ból 5 az azt jelenti, hogy 12 hónap alatt a 13-ból 60 fogadalmad teljesíted sikerrel, ami azt jelenti, hogy az idei év alatt az elkövetkező 3 évre ELŐRE letudod a fogadalmak teljesítését, így 2013-ig be vagy biztosítva, hogy az új és újabb évek során azzal foglalkozhass, amivel igazán szeretnél, a fogadalmakon való görcsölés nélkül.

Röviden és velősen: Hajrá Samu!!!
(Hja, és igen, hosszan írtam, mert mintha irtó rég beszéltünk volna... a múltkor említetted, hogy utazol. Nyugat felé épp útba esünk ám ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails