2010. január 31., vasárnap

új cím.

Amint feltűnhetett nektek: blogom ismét átkeresztelkedett.
Új alcíme egy  Patricia M. St. John  regény címét viseli. 

Csupán 4-5 olyan olvasó van, aki a kezdetektől figyeli a blogolgatásomat (májusban lesz 3 éve, hogy elkezdtem, júliusban 2 éve, hogy átköltöztem ide), így csak kevesek tudhatják, milyen alcímeket viselt  ezidáig a http://s-samu.blogspot.com :)

Első ízben egy Kaukázus idézetet ( a Teszkó c. dalból) viselt a blog, mégpedig: "Hullócsillagokon lépkedek"



Ettől kezdve a regény címek jöttek :)


Kezdetben egy  E. M. Forster novella saját fordítású címe, az "Ahová az angyalok félve lépnek" ( Where angels fear to tread). A novellát nem fordították le, de csináltak belőle állítólag filmet, ami az "Ahol angyal se jár" címet viseli.http://www.lovefilm.com/lovefilm/images/products/0/18080-large.jpg


Ezt követte a mai napig (és ez volt a legrövidebb alcím) Ernest Hemingway háborús regénye, amely a Spanyol polgárháború idején játszódik, az "Akiért a harang szól".http://image.hotdog.hu/_data/members2/622/58622/images/Aki%E9rt%20a%20harnag%20sz%F3l.jpg

Imádom a blogomat. Minden címét imádtam, de mindig kellett egy kis változás. Hát imhol jön a következő :)
Megígérem, hogy a tartalom a régi marad, de megpróbálom kicsit felturbózni. Továbbra is jönnek gondolatok, élmények, események, képek, idézetek, versek...egyszóval minden, ami Samus-

-remélem továbbra is maradtok hű olvasók, és találkozunk ott, ahol a szivárvány földet ér.

http://www.antikvarium.hu/ant/foto.php?id=952966&h=150&w=113

12 megjegyzés:

ilike írta...

Samukám, várjuk kedves írásaidat itt, ahol a szivárvány földt ér.:-)
Szeretünk.

Samu írta...

Én is szeretlek! Köszönöm, hogy vagy! Hajrá olvasók!

Bogi írta...

Várjuk ám az állandó blogfrissítgetést ám! Nem elég a napi átlag 2 telefon és az átlag heti 3 találkozó, ha rólad van szó.:D

Szirona írta...

nekem ez most nagyon tetszik. :) tetszett a kaukázusos is, de ez nálam ma visz mindent! mosolybolygós szösszeneteket kívánok a szivárványig! :)

B. írta...

De volt még azaz izé is... Hősös...

Névtelen írta...

Volt egy Ákos dalból idézett címed is, nem jól emlékszem? :D A "Próbáltam hős lenni és szent - nekem egyikse ment." ? (Adj hiteeeLt.) :D

Dia

Samu írta...

Igen igen, jujj kösszi Dia és Brigus! Teljesen elfelejtettem! NAhát, milyen jó hogy vagytok olvasók :)

Bogi írta...

Nekem olyasmi jut eszembe a blog címeidről, mint... hogy is mondtam? "A gyönyörűségben lévő esendőség."
Az első volt a Hullócsillagokon lépkedek. A csillagok "mozdulatlanok", s így gyönyörködtetnek bennünket, míg a hullócsillagok állandóan mennek, bizonytalanok... így a rajtuk való lépkedés a boldogság utáni állandó harcolást jelképezi számomra. És így volt régen is.
Ahová az angyalok félve lépnek. Csillagok, angyalok... tudni lehet, hogy misztikus kis lelked van, de van benne - a már említett - esendőségből is, hiszen nem lépnének félve az angyalok. De azért jönnek azok az angyalok.:)
A harmadik cím volt ugye az Akiért a harang szól. Ezt érzem a legkevésbé árulkodónak, bár a harang is olyan szimbólum, ami több, mint ami maga.;) Annyit azért elárul, hogy művelt vagy, drága.;)
És most megint egy... Ahol a szivárvány földet ér. Ebben is van valami szomorkás, hiszen a szivárvány "szárnyal", miközben valahol földet ér.
Ez a kettősség sokszor jellemez. Valahogy talán így...

Bogi írta...

Jah, és még egy.
Próbáltam hős lenni és szent - nekem egyik se ment.
Ez is hasonlóan a többiekhez, a valóság és az álmodozás határán járkálsz. És a valóság nyer...?

Szandii.♥ írta...

nagyon tetszik ez a szivárványos.totál belezúgtam.megmagyarázhatalnan vonzalam a szivárványok iránt,húúú,régi sztori...
de meghozta a kedvet ahhoz,h én is címet adjak a blogomnak...mert eddig olyan snassz volt...ha szépen mosolygok és kérlellek,adsz neki nevet Te?

Samu írta...

Ohh... hát ez nagy megtiszteltetés Szandii :) Meglátjuk, mit tehetek :) Prbálok valami jót keresni-találni neki :D

Szandii.♥ írta...

kösziikösziikösziikösziikösziikösziiköszii

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails