2010. január 16., szombat

I ♥ Julia R.

Imádom Julia Robertset. De tényleg, már kisgyerek koromtól kezdve imádtam a filmjeit.
Mindennek ellenére, csak 5 perce múlt, hogy befejeztem a Sztárom a párom (Notting Hill, 1999) című alap filmet. Részleteket már láttam belőle ugyan, de így, teljes hosszában még sosem.
El vagyok varázsolódva :D És feltett szándékom megnézni most minden filmet, amiben szerepel. Imádom.Délután jön az Édesek és Mostohák :)
De kedves Madonna, ne félj, téged is, ez az imádat meg sem közelíthet téged! Se Merylt. Se Chert. Se SJP-t. Na jó, SJP-t talán. Ők most verekednek a 4. helyért. Meg Sigourney is. Meg Julianne Moore. Meg Diane Lane és Diane Keaton. Meg Lauren Graham. És még sokan mások.
Gyűlölök listát állítani. Nem is tudnék. Áááááá. Brrrrrrr.

Notting Hill
http://www.ma.hu/images/2008/02/notting2.jpg

3 megjegyzés:

Andus írta...

imádom az Édesek és mostohák-at:)csók

Bogi írta...

Kétségtelenül a világ egyik legjobbja!!!
Nekem is kisgyerekkori kedvenc Julia, pont mint Sandra - kicsiként kevertem is őket, mert egy picit hasonlítanak. Persze egyik rajongásom sem éri fel a férfiak iránti érzéseket.:D

Nora B. írta...

Én is nagyon szeretem :) Főleg ha még ott van vele Hugh Grant is :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails