2010. február 4., csütörtök

requiem egy hullócsillagért

Tegnap felhívtam Nórát, és közöltem vele, hogy nem tudok filmet forgatni ( a Helikonra készül), ugyanis levegőt se kapok, beszélni se tudok, az orromból a Niagara vízesés folyik ki (Csinos remélem szebb emlékeket őriz róla xD)...
Na mindegy, ma felhívtam, hogy bármennyire is szarul vagyok, ez nagyon fontos neki (és nekem is) és nem akarom szarban hagyni, ezért megyek a forgatásra. Na mindegy, a lényeg annyi, hogy Ő addigra már talált mást, Betti Bencéjét (Úgy látszik, mi Bencék a vászonra teremtünk :D )... amikor megmondta, köpni-nyelni nem tudtam. Rosszul esett, de hát végül is megértettem, mert előző nap én mondtam le, szóval én csesztem el... de attól még bánt(ott) a dolog.
Rögtön egy Columbo rész címe jutott az eszembe: Requiem egy hullócsillagért.
Meg az a jelenet a Keresztapa légvégéből, amikor Diane Keaton áll, és az ajtó becsapódik előtte.
Na mindegy... mielőtt jönnénak a dühös kommentek, ezzel nem az volt a célom, hogy azt mondjam: gonosz dögök vagytok, és pillanatok alatt túlléptek rajtam. Mert nem, tudom, hogy én csesztem el. Remélem jó lett a film, és sikerült a forgatás.
 U.I.: Felhívtam Nórát, és mondta, hogy minden sikerült nekik. Már alig várom, hogy láthassam a filmet :)

1 megjegyzés:

Nora B. írta...

Köszi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails